tisdag 3 juni 2014

HÖSTNYHETER...



 






...nu är det underbara o prisvärda HM HOME som visar oss massa läcker inredning, metaller, glas o  textilier i underbart dova nyanser...som verkligen skapar ett HA-begär! Redan nu kan du beställa massa
av NYHETERNA! Jag har redan hittat mina favoriter...har du?
I och med att denna vecka är så kort är det dags att ta tag i både nya o gamla projekt, men först en PW Med bästa Chippen!
I morse vakande jag av ett nitiskt pipande från vår trädgård, nu har blåmes ungarna vaknat till liv och är vrålhungriga. Så lyckliga att få följa denna lilla familj på nära håll. Det är som ett skådespel varje morgon då jag tar min kaffe i trädgårdsoffan.
Hoppas detta inlägg kunde ge er lite prisvärd o vrålsnygg inspiration!
Njut av dagen!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: