tisdag 27 maj 2014

SHOP TO YOU DROP!!



Nu skall allt tömmas!
Min söta väninna, samarbetspartner o annonsör på bloggen, Martina på Holmbytorp, har nu tagit ett svårt men sunt beslut att lägga sin web shop vilande från o med den 13/6.  Innan dess skall allt bort, håll koll...snart reas även alla nyheter!
Så passa nu på att köpa massa fina prylar till fantastiaka priser!
Ladda upp inför sommarens fester, studenter, konfirmationer o kanske även den kommande hösten!
Känns väldigt sorgligt att hon slutar, vi har haft så mycket kul i hop, men jag förstår att andra saker är viktigare....hoppas vi kan hitta på kul saker ihop ändå!
Några av mina favoriter o tips:
  1. Kuddfodral förgyller min favorit plats i trädgården.
Listan skulle kunna bli ännu längre, har verkligen gillat allt med denna butik, så trist att det är slut! Men jag har shoppat o  laddat upp med lite godbitar till ett bra pris...häng med ni också...shoppa loss!
Nu frukost...sedan måste denna dag kickas igång!
SHOP TO YOU DROP!!
Kram Anna

Inga kommentarer: