tisdag 13 maj 2014

INREDNING, MODE O TRÄDGÅRD!



God morgon vänner!
Här är man uppe med tuppen, snart dags för milen med min PT!
Sedan hem och svira om för i dag är det dags att hålla en föreläsning för en privat grupp på 45 personer, som har hyrt SLÄTTARPSGÅRD  för lunch inspiration o shopping o vill då också ha en föreläsning av mig o Kristina, lite mer ingående än "Bästa två världar",  håll tummarna-skall bli så spännande!
Vi kommer att prata om hur man på bästa o det enklaste sättet kryddar till ditt hem, garderob o trädgård, nu inför vår o sommar.
  • Hur kan man förändra?
  • Måste jag köpa allt nytt?
  • Måste man följa trender?
  • Kan jag behålla min favorit färg?
  • Hur gör jag för att få min garderob/ hem blir lite kreativare o personligare?
  • Vad skall jag tänka på?
  • Finns det några enkla tips?
Många av dessa frågor får jag dagligen o det kommer säkert bli ännu fler i dag! Vi kommer att utgå ifrån olika stilar o färger, de tre som jag delar med mig av i dag står för färg, mönster mix o att våga!
Gillar ni det?
Är du också sugen på en tjejträff, kurs med vännerna eller bara egentid med de närmsta....hör då av dig så skräddarsyr vi en dag/kväll för er!
Vill ni hänga med i dag, då vet ni var jag finns!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: