måndag 28 april 2014

VILKEN ENERGI...









... föreläsningen gav i lördags!
Nu är man hemma i Skåne igen o vilket fantastiskt väder vi har idag!
Full med energi efter en härligt aktiv och händelserik helg är jag nu redo att kicka i gång en väldigt kort vecka.
I dag blandar jag jobb med att ge mina rosor som har växt så mycket alla den kärlek de behöver, sedan dags att fånga upp allt som hände i helgen med föreläsningar o konsultationer o sedan skall jag ge mig själv lite sol på näsan.
Lördagen blev just så där härlig som jag o Jenny hade önskat oss, det var otroligt många människor som hade anmält sig och vilken härlig energi ni gav, tack för det!
Jenny startade upp allt med att visa oss några enkla tips hur vi kan skapa egna arrangeman med köpta blommor eller allt det vackra vi kan hitta i naturen, florist som hon är i grunden så gick detta helt galant och alla, även jag gick hem med massa tips o idéer. Efter en fantastisk buffé av massa gott var det dags för mig. Pratade i ca en timme om att sudda ut gränserna, vårens o sommarens trender, hur vi skapar rum i trädgården/ balkongen men framförallt hur vi kan skapa stämning med all fin inredning från Living and Room.
Efter föreläsningen var det dags för konsultationer runt Jönsköping. Väl hemma hos släktingarna igen unnande jag mig en underbar powerwalk och sedan en god kopp i solen.
Lovar att visa bilder på mig lite längre fram, vi hade en fotograf på plats som tog fantastiska bilder!
Nej nu dag för dagens möte!
Njut av solen!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: