torsdag 10 april 2014

SKAPADE PÅSK I VÅRT HEM I GÅR!




 


Hej alla!
Nu är jag hemma igen efter en helt underbar powerwalk med min väninna... vissa dagar har morgonstund verkligen guld i mun fast att det är kallt o blåser. I går när jag kom hem från kontoret fick jag en sådan där underbar känsla att jag ville piffa lite påsk här hemma. Som ni ser är jag inte den färgglada typen, får gärna gå i krispigt grönt o jordtoner, då passar det mig...men vi är ju fler som önskar saker i detta hemmet så en och annan påskkärring kom in men inte mycket mer??
Vad har ni för traditioner?
Snart dags för mig att sätta mig i bilen för ännu en härlig piff o föreläsnings dag. Denna gången är det Boningshuset som har bjudit in mig för att föreläsa och innan skall vi skapa påsk mys i butiken med vackra grupperingar och lite ny inredning, så att butiken verkligen är i tipp topp inför i kväll.
Ses vi??
Ni vet var jag finns om ni vill hänga med, nu lunch och sedan på med kvällens outfit!
Ha en toppen dag!
Kram Anna

Inga kommentarer: