lördag 26 april 2014

MJUKT MOT HÅRT I VÅRT HEM!



God morgon sunshines!
När ni läser detta sitter jag nog i bilen på väg till Norra Hammar utanför Jönköping där jag skall håll min inrednings kurs i dag, direkt efter kursen blir det konsultationer hos några kunder...det går i ett, men jag klagar inte!
Förra året blev en succé, hoppas på samma i år igen!
Tur att jag kommer hem till ett dukat bord med god mat o härligt sällskap.
I min inrednings föreläsning som jag skall hålla i dag pratar jag mycket om hur man skapar balans mellan olika material och även olika sorts inredning. Ville dela med mig av en vacker blandning av runda former som skapar en härlig balans i vår fönster karm mellan vårt kök o mitt kontor. Fatet står i en nisch omringad av bara hårda material som klinker, putsade väggar och granit skiva. Så formerna och den böljande murgrönan skapar balansen mellan hårt o mjukt på ett personligt och vackert sätt.
Hoppas ni passar på att njuta av detta underbara väder, ta en minut med en kopp kaffe, det är vi alla värda!
Ha det toppen, ni vet var jag finns om ni vill hänga med!
Stor varm kram Anna.

Inga kommentarer: