måndag 7 april 2014

KVISTAR FRÅN NATUREN!

Ny vecka nya möjligheter!
Efter en underbart händelserik helg med en heldags jobb i går, unnar jag mig en ledig måndag. Skall bara på ett kreativt möte med mannen bakom min nya hemsida som snart är klar, hoppas att jag skall få lite tid under påsken och göra allt klart så att jag äntligen kan visa den för er!
Denna ljuvliga bild tog jag nu på morgonen i mitt arbetsrum här hemma, titta vad lite härliga kvistar kan göra för inredningen. Unna dig något vackert varje vecka:
Sudda ut gränserna mellan ute o inne nu och ta in naturen!
Mixen mellan min favorit tapet och olika vackra kvistar skapas en underbar balans, det är nog därför jag älskar att sitta där.
Och än en gång ett stort tack alla ni som kom igår på min föreläsning om trädgårdsrum, vilken härlig stund vi skapade alla tillsammans!
Nu väntar kaffe o mys i soffan, söndags mys en dag senare är inte så dumt!
Ses i morgon, då kommer lite fler bilder från föreläsningen igår.
Kram Anna
 

Inga kommentarer: