fredag 11 april 2014

GE VARANDRA NÅGRA MINUTER!




God morgon!
I dag vill jag tipsa om min mammas äldsta väninna och min kära inspiratör o vän Ingrid, en kvinna som vet vad hon vill o aldrig ger upp.
Vikten av närhet o kärlek är Ingrids ledord och efter mycket forskning kom hon o hennes man Roland på att de ville skapa något som gjorde att man gav varandra några extra minuters närhet o värme varje dag. Idéerna födde dessa härliga Kram mattor-RUGS FOR HUGS.
Vår hund älskar vår matta, nog för att den är mjuk o god men mest för att den är placeras i centrum av vår övervåning, det är bara för mig att stå på mattan o kalla på barnens uppmärksamhet för att tigga till min några minuter och en varm härlig kram. Nyfiken på en ännu sötare historia, kolla då in här!
Ta tillfället i akt o ge varandra en unik påskpresent i stället för allt godis, nu kan du köpa mattan till kalaspriser from annandag påsk.
Dags att ta sista klunken kaffe, nu snart dags för ett litet möte på Slättarpsgård, alltid lika mysigt att komma dit!
Kram Anna

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna!

Vi på Apotekarns trädgård skulle vilja bjuda dig på ett bloggevent men lyckas inte nå fram med vårt mejl till dig. Hör gärna av dig på medelhavet@apotekarns.com för att komma i kontakt med oss.

Trevlig helg!