söndag 9 mars 2014

TRÄDGÅRD I KRUKA!!





God morgon denna ljuvliga söndag!
En inspiration som jag fick med mig hem från VÅR TRÄDGÅRD och som jag gärna delar med mig av. Den nypublicerade boken " Trädgård i Kruka" av Annika Christensen, Ulrica Otterling
Nästan alla har vi plats för en kruka med de vi suktar mest efter när våren kommer eller kryddor inför grillningen eller jordgubbsplaneter så att vi kan få egenodlade till midsommar eller bara något vackert som suddar ut gränsen mellan inne o ute!
Ovan ser ni massa vackra exempel på hur man kan blanda och göra något vackert o kreativt. Min favorit är den med salvia, plättar på tråd och bellis.
Vilken är din?
Ljuvligt väder i dag också men inte samma ork som i går.
Nu skall vi hämta bilen, ta en promenad längs havet....huvudet mår som det förtjänar, men kul hade vi!! Det var afterskifest och Mats o jag kom som Hökarängens gäng, ni vet de som var så förstörde för stackars Stig Helmer i Snowroller.
BÄSTA SVÄNGEN HÖKARÄNGEN!!
Ha en skön söndag!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: