fredag 28 mars 2014

LADDAD FÖR HELG!

Laddad för helg kan jag verkligen säga att jag är både av trötthet men även så inspirerad av att skapa och ge ännu mer efter gårdagens lyckade föreläsning.
Många har frågat mig om jag inte blir nervös att stå inför så många människor, det är tvärt om jag blir så laddad och växer något enormt av att se, känna och ge er allt jag kan.
Hoppas att ni gick hem med massa energi o inspiration!
Låt denna ljuvliga inspirations bild ge er kunskapen att skapa det jag föreläste om igår:
  •  Balans mellan högt o lågt, runt o fyrkantigt.
  • Skapa grupperingar/stilleben men udda antal och gärna en stor solitär.
  •  Ta fram din /er personlighet.
  • Också en favorit blomma till detta som gör fredagen lite extra mysig.
I dag är det äntligen fredag en helt ljuvlig sådan, solen skiner, familjen skall bli hel igen o på schemat står  det vår förberedelser, både i form av att byta o gå igenom min garderob men även trädgården skall få lite extra kärlek av oss alla. Vad skall du hitta på denna helg!
Stor varm fredags kram till alla er som kom igår , men även alla andra där ute, ha en toppen helg!
 
 

Inga kommentarer: