tisdag 11 mars 2014

I LOVE VINTAGE!

God morgon!
I dag är det fortfarande sol här i Skåne vilket är underbart, men i morse vaknade man till lite frost på gräsmattan. Nu är jag glad att jag lyssnade på Susann när vi var på Vår trädgårds-mässan. Jag ville så gärna köpa Bellis, min absoluta favorit nu till vårplanteringen men Susann hade rätt de kom en frostknäpp!
Våren är verkligen föreläsnings tid för mig, sitter dag ut o in o letar efter vackra bilder som jag kan inspirera er där ute med och verkligen få er att förstå att med enkla medel kan man göra mycket! 
Igår gjorde jag färdigt Må bra föreläsningen o i dag är det mitt favorit område Vintage föreläsningen som ligger på schemat.
Hoppas verkligen på att jag skall hitta massa idéer o kunna ta inspirerande bilder på Julias o min Paris resa om 10 dagar...gud vad vi längtar! Älskar att jag i mitt jobb kan blanda nytta med nöje o åka på små inspirerande resor till underbara städer.
Att våga mixa in en helt ny kruka med en krispig grön växt gör verkligen det där lilla extra i min inspirationsbild idag!
Är ni nyfikna på var och vad jag skall föreläsa om nu under våren så kolla in mitt vårschema. Kul om vi ses!
Nu dags för möte med denna byrån om eventuella samarbeten o sen skall påsk inspirations kursen på Slättarpsgård börja ta form!
Njut av solen o dagen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: