lördag 25 januari 2014

FAVORITER!?


 
 God morgon alla!
Vilken mysig och lugn morgon vi har haft här hemma, ingen stress till någon aktivitet eller annat....att barnen börjar bli stora och sköter mycket själv är inte helt fel. Vad skall ni göra i helgen?
Här är listan lång....men med bara roliga sakers som tur är!

Går just nu runt i huset och myser och tittar på mina favorit stilleben/grupperingar, skall de förändaras, tas bort eller skall de få vara kvar?
Om två veckor kommer Metro Bostad hit o fotar vårt hem, har inte velat innan men nu börjar jag känna mig mogen att visa lite mer.
Även söta Therese Romell har jag bokat möte med, får se vad hon tycker och kan göra med sin kamera! Skall bli jätte spännande ,men som inredare till yrket så vill man att allt skall vara perfekt. Vet att många av er söta där ute skulle säga att det redan är det, men där finns alltid lite man kan göra ännu bättre!
Så nu lite piff och fix, sedan skall kontoret tömmas för att på måndag kommer målaren för att sätta upp min nya tapet. Köpte RANARP igår....tror det kommer bli toppen o blir en bra komplettering till metallerna i tapeten, lovar att visa Före/efter så fort allt är klart!
Njut av helgen, ses snart igen!
 

Inga kommentarer: