söndag 8 december 2013

RICE ME HAPPY...











...tillsammans med ett underbart gäng tjejer!!
Vi bjöds på en underbar soppa på jordärtskocka, ljuvliga ostar och massa bubbel. Det blev babbel o massa glad skratt, spex, glitter och färg, en helt ljuvlig lunch! Tack söta Kristina och alla andra för en underbar lunch...hoppas vi ses snart igen. Jag och Cia tar över stafettpinnen till nästa år, då är ni alla så välkomna hem till mig!
Min andra advent kommer jag att fira med Martina och ett mysigt gäng, det dags för en smygöppning av Verkstaden på Holmbytorp. Lovar att ta med mig min riktiga kamera, så att jag kan bjuda er på lite härliga bilder senare i veckan.
Nej nu dags för en kopp till innan det är dags att ge sig av!
Njut av er advent o ta hand om varnadra!
Stor kram Anna
Ps. ledsen att bilderna inte är de bästa, men känslan var på topp.Ds

Inga kommentarer: