fredag 13 december 2013

JULMYS NÄR DEN ÄR SOM BÄST!




God morgon denna mysiga morgon!
Här är det brasa, kaffe, lussebullar och en riktig Luciakänsla sprider sig i mitt lilla hus.....visst är det mysigt med Lucia. Alla har just åkt i väg och jag sitter här framför tv och njuter lite extra länge i dag.
Igår hade vi en supermysig kväll tillsammans med våra goda vänner familjen Ekdahl.
Ända sedan barnen var små så har vi träffats några dager innan jul och firat lite jul ihop!! Det är sällskapsspel, goofika o den obligatoriska julklappen för 100.-, detta lottas varje år vem man skall köpa till och i år var det min tur att köpa till söta Melvin. Varje person måste rimma och gissa vad man tror ligger i paketet, i år fick jag härliga kryddor...då de vet att jag älskar att laga mat!
Nej nu är det dags för lite jobb, måste förbereda mig lite inför kvällens bokrelease...mer om det lite senare i dag!
Njut av dagen och låt Lucia sprida sitt ljus!
Kram Anna
 
 

Inga kommentarer: