fredag 29 november 2013

SÅ GÖR JAG!!!















God morgon denna fredag!
Vilken morgon det var i dag, himmeln var magisk!
Igår efter att jag hade kommit hem från min Jönköpingstour kliade det verkligen i fingrarna, jag ville sätta igång och advetspiffa lite här hemma, gick då in på min nya inspirations källa, PINTEREST.
Jag är inte aktiv med att skapa olika boards och så, men att hitta bilder och massa inspiration!! Idag skall jag fota alla mina blomsterarrangemang, brickor etc. och min juliga entré, lovar att visa bilder så fort jag har möjlighet!
Hur ser er jul ut i år?
här eller?
VIT,RÖD,GULD, MÄSSING/KOPPAR eller som min som speglas mycket av naturen. Bestämde mig helt att inspireras av naturen när jag läste detta ljuvliga inlägg men att krydda till det med lite bordeaux!!
Nej nu dags att kicka igång denna fredagen!
Ha en ljuvlig dag, ses snart igen!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: