onsdag 16 oktober 2013

EN FANTASTISK MIX AV OLIKA STILAR!

God eftermiddag alla!
Här springer dagarna förbi och jag känner att jag får inte gjort hälften av vad jag vill. Längtar tillbaka till mitt kontor, men är fortfarande hemma pga. min skadade hund. Stackarn!
Hittade denna ljuvlig bild när jag letade inspirationsbilder till helgens kurs. Blir så glad när man vågar blanda,det blir både personligt och balanserat.
Nej, nu dags för lite pappersarbete, håller på att göra en flyer=lapp som beskriver mitt företag och vad jag kan erbjuda. Lorensdal kommer i helgen få massor av besök pga. den stora mässan "Goda livet på landet" som hålls där. Kära Cia hjälper mig att svara på lite frågor och dela ut visitkort och info, tur du finns.
Hade gärna varit på plats men man kan inte klona sig!
Skall ni dit?
Kommer någon till min föreläsning i Jönköping....vad du än bestämmer dig för så hoppas jag att du skall bli fylld av inspiration!
Njut av eftermiddagen o kvällen!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: