torsdag 5 september 2013

Ljuvliga glas o presentkort.

 

Hej igen!
Nu börjar lista lätta och jag kan snart med gott samvete fira helg och vara ledig i morgon! Trillade över denna ljuvliga bild när jag lusläser nätet på fina bilder till höstens kurser, man vill absolut förmedla inredning med både vackra o inspirerande bilder.
Visst är gamla  glasföremål gärna bruks föremål  i alla färger helt underbart.
Älskar att göra vackra grupperinagar /stilleben med vackra glas och blommor! Får ni också en härlig känsla av kreativ kaos i denna bilden.
Nej, nu vänder jag bilen mot näset, skall beställa presentkort av denna goa tjej och nära vän.
Vad skall jag ha presentkorten till??
Varje person som anlitar mig"inredare på plats" under resten av 2013, får ett presentkort på en extra timme+ att jag kommer att lotta ut ett presentkort vi varje kurstillfälle under hösten!
Nej, plattan i mattan!
Kram och njut av kvällen!
Anna
 

1 kommentar:

Annika sa...

Åh vad jag längtar efter att få träffa dig och få ta del av dina kunskaper den 19/10, kram Annika Lindh