tisdag 1 oktober 2013

IN ACTION!










God morgon denna tisdag!
Nu har jag äntligen kommit till mitt kära kontor.
I dag skall mycket fixas, så det blir att stänga dörren och verkligen fokusera, får snack skit men tjejerna på lunchen istället.
Att åk bort och hålla kurs/föreläsning är verkligen givande på många sätt, men gud vad jag var trött när jag kom hem, men det var verkligen värt resan. 
Lördagen kl.11.00 satte jag igång inför en härlig publik, pratade om hållbar inredning och hur man kan på ett kreativt sätt göra om gamla nötta saker med lite färg, tapet ,tyg eller bara nya knoppar. Eller att ge produkten/möbeln ett nytt användningsområde som tex den här fina lyktan av ett rivjärn. Så kul att se några av er bloggisar och INSTA vänner på plats!
Efter en lyckad föreläsning fanns jag till hands för alla sorts frågor om inredning o kreativitet, Varafolket är ett försiktigt folk, men det blev några riktigt härliga möten! Kl. 15.00 var det dags för mig att förvandla en gammal tråkig byrå. Titta så fint det blev med lite färg, tapet och fina knoppar i turkos och guld!
Nej nu dags för tråkigt pappers arbete och planering!
Ha det toppen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: