lördag 7 september 2013

HÖST PÅ TORPET!




 


Hej igen!!
Nu har trädgården och blommorna fått lite kärlek o i  morgon skall det planetars med nya höstblommor och annat piff, kika in då!!
Men jag har ju lovat att visa vad jag har gjort här inne i vårt lilla torp.
Finns det något bättre än att vakna till ett nystädat, väldoftande och till piffat hem?
Så hade vi det i morse...helt ljuvligt!
Innan var det mycket vitt, grått  och blått i vardagsrummet, nu under hösten myser vi till det med lite rost och vinrött, blandat med den neutrala bas  av svart, vitt, grått och beige.... som redan fanns.
Som jag har tipsat om innan är det väldigt enkelt att ändra färger i ert vardagsrum eller andra rum i ert hem om ni håller det mesta i inredningen i  en enkel bas!!! Dagens tips!!!
Nej, nu dags för kaffe och svärmors hembakade beskvier!!!
Njut av er lördag...det gör jag, jag lovar!
Kram Anna

1 kommentar:

Lisa sa...

Fantastiskt snyggt, gillar färgerna som kommer nu. Varmt, mysigt och elegant.
Ha en härlig lördag
Kram