torsdag 19 september 2013

Finnas på plats!


God eftermiddag!
Hoppas er dag har börjat lika bra som min!
Började tidigt med att träffa en ny kund som har valt att anlita mig o mitt generösa erbjudande som jag har just nu! Det blev några härliga timmar av inspiration, idéer och sen följer en och annan timme på kontoret för att leta upp kundens önskemål.
Börjar komma i ordning, det är färdigt till 80%, men så fort denna ljuvliga skrivbordslampan kommer in på IKEA så skall den få förgylla mitt skrivbord. Jag älskar verkligen mitt kontor och att få vistas ute på Lorensdal med all kreativa människor med ibland blir jag lite rastlös att sitta förmycket vid mitt skrivbord......jag vill ut i butikerna och sälja!!
Det är nog den gamla säljaren i mig som vill ut!?  Så efter morgonmötet var det dags för en sväng till Slättarpsgård, där jag from denna helgen skall börja jobba lite extra!! Sälja och inspirera så det rycker!
Så välkomna dit i helgen. Jag lovar att bjuda på mig själv totalt och ge massa inspirerande idéer...det har kommit in så mycket snyggt!!
Nej nu dags för nästa möte på kontoret, men innan dess måste jag njuta lite av denna ljuvliga höstdag!
Ha det toppen!
Kram Anna

Inga kommentarer: