onsdag 14 augusti 2013

HANG UP!!!




 
Denna använde jag här, till dagstidningar(paraply)!

God morgon alla!
När ni läser detta är jag och Julia på väg upp till Stockholm.
Nu väntar två fullspäckade dagar med pressvisningar, inbjudningar,
 events och Formex mässan.
Blev så glad när jag fick senaste Sköna hem, så många snygga och praktisk krokar, är stort behov av en bra, snygg och praktisk lösning till kontoret.
Kanske hittar jag ngn av de här på mässan , eller ngn annan!?
Nej nu dags för lite kvalitetstid med Julia, tog med oss "paddan" så att vi kunde se The Grate Gatsby och mysa med en god kopp kaffe medans X2000 susar fram. Tåg är faktisk ganska mysigt!
När vi kommer fram väntar Jannice och då är det dags för IKEAS stora pressrelease av den nya katalogen....spännande!
Vill ni följa med mig under dagen gör ni det här.
Njut av er dag, kanske ses vi på mässan?
Stor kram Anna

Inga kommentarer: