tisdag 9 april 2013

Trädgårdsplanteringen......


....får vänta tills jag kommer hem!
God morgon alla fina, kul att ni gillar mina inlägg från paradiset, Brantevik!
Gud vad det kliar i mina fingrar, vill bara sätta igång! 
Men av två anledningar väntar jag nog till jag kommer hem. 
Dels är jag rädd för att maken glömmer och vattna och så den jäkla frosten som kommer och går???
Vissa av mina blommor sitter fortfarande som berget, det behövs mycket värme.
Förra året plantering såg det ut så här, visst blir man lycklig!
Denna veckan kommer nog gå till historien, varför bokar man in allt innan en resa, så jäkla dumt?
Men nu kör vi så det ryker:
I dag vaccination, föräldramöte, moodboard till kund och kurs på Slättarps.....ni hänger väl med?
Kram Anna
Bilderna och info om den vackra växten från Blomsterfrämjandet.

Inga kommentarer: