lördag 13 april 2013

KREATIVITET MED TRÄ!!!


God eftermiddag, nu börjar jag känna lite resfeber!!
Vilken underbar start vi har haft, hunnit med långfrukost, trädgårdsarbete, promenad längs
 kärleksstigen och födelsedagskalas....nu åkte myskläderna på.
Väntar en mysig hemma kväll och tankning av ensamtid med mina kära!!!
I dag bjuder jag på hur man snyggt och enkelt kan gör om och återanvända gamla trä föremål,
finns det ngt vackrare än åldrat trä??
Första bilden visar en massa vackra gamla träfat som fått pryda en hel vägg, soffan har man byggt
 av två träspegeldörrar....makalöst vackert!
Ville även dela med mig av några fler tips hur man kan använda gamla äpplelådor, vill ni se hur jag har gjort det, kika då in här, kreativa hyllor!
Gillar man inte trä så kan kanske REMAKE IKEA ge lite bra åter användnings tips!
I morgon åker jag, vill ni hänga med så finns jag både här(om det fungerar)
 och på Instagram, ni hittar mig under annainreder.
Hoppas vi ses!
Kram Anna

Inga kommentarer: