torsdag 4 april 2013

BLÅ KANNAN!





God morgon!
Ännu en solig och kall dag.......men vår i luften!
Här har påsken åkt ut och jag har unnat mig en härlig hortensia som pryder vårt vardagsrumsbord.
Tänk så mycket en stor härlig blomma kan göra!
Älskar denna maffiga blomma och ännu mer nu när jag äntligen får ta fram BLÅ KANNAN.
I dag skall jag och Cia gå och titta på en ateljé, som kanske kan bli en kontorslokal för mig 
och en ateljé för Cia där hon kan måla och ställa ut sina tavlor. 
Den ligger i en underbar parkmiljö på en gård som heter LORENSDAL. 
En härlig blandning av konstnärer, kreatörer, fotografer, journalister
 och så snart en inredare, ett kreativitetshus!  
Visst låter det härligt!
Ha en toppen dag!
Kram Anna
Kuddar från Chhatwal& Jonsson, pall Tolix, ljusstake Höganäs, kannan någon stans på Österlen.

Inga kommentarer: