onsdag 27 mars 2013

Kalas o bus hela dagen!


Idag skall jag åka och fira min fina vän Jannice på Råå. 
Jag tar med mig Julia så det kommer bli massa tjej snack, fast ett och annat
 bus med Charlie skall vi också hinna med. 
Visst ställer man upp när bästa väninna behöver hjälp pga möte. 
Sen blir det ju inte sämre att det är hennes födelsedag också. 
Så det blir en härlig mix av bus, jobb och kalas........hoppas jag
 hinner börja lite på min nästa kurs, Trädgårdsrum! 
Låter det intressant? 
Hör då av er här eller per mejl,varmt välkomna!! 
Nej nu in i duschen!
Har ni förresten polerat kvasten och kammat katten för i morgon sticker vi till Blåkulla!!
Kram Anna
Ps. Kika in i kväll om ni är nyfikna på hur sovrummet blev, det är färdigt till 99%!Ds.

2 kommentarer:

Sirpa sa...

Tittar in och vill önska dig en glad påsk!
Kram Sirpa

Anonym sa...

Hej!

http://annainreder.blogspot.se/2013/02/fargsprakande-avkoppling.html

Undrar över byrån i detta inlägg, den är så snygg. Vet du vart den kommer från?

Glad Påsk! Mvh, JenniP