fredag 1 februari 2013

Sköna hem inspirerar.


Välkommen februari en månad närmare våren, gud vad jag längtar!
Här hemma städar jag in våren, dammar, torkar av och skapar mysiga och vackra grupperingar
 i form av ljus, krukor,glas,ikoner,vårblommor och kvistar.
Älskar när man kan sätta sig i soffan på fredagskvällen och njuta av att det luktar och
 känns rent, det är lyx för mig!
I kväll blir det inte mycket soffsittande utan här skall klackarna sättas i tacket hos lilla grannen
 och 15 andra tjejer. GIRL POWER!
Visst är dessa bilder ljuvliga, har de som inspiration i mitt städande, men de påminner
 också mig att Jannice i dag gör sin stora flytt till SKÖNA HEM, ni hänger väl med!
Njut av er fredag, ses i morgon!
Kram Anna


3 kommentarer:

Lisa sa...

Vilka härliga bilder, riktigt mysigt o "må bra" inspiration.
Kram Lisa

Sirpa sa...

Hej! Har en mysig helg! Ankan är min fav. på den andra bilden:)
Kram Sirpa

Sandra sa...

Hej, Härlig inredning tycker jag. Absolut min stil :)

Kolla gärna in länken till min hemsida där jag visar våra unika möbler/detaljer i bla betong, bränt slipat trä och glas.

www.woodfield-design.se