onsdag 23 januari 2013

Öronlapps fåtölj som säng?!


Sovrumsbegär.....så makalöst snyggt!
Vilken ljuvlig mix av antikt, natur, glamour och så jäkla snyggt ,samtidigt inbjudande och stilrent.
Djurfällarna och ljusen skapar värme.
Färgerna gör så att jag blir förälskad.
Bäddningen, lakanen och snygga kuddar skapar hotellkänslan och får en att koppla av.
Antika klassiker i ny tappning ger en härlig blandning med det nya och moderna.
Tidningarna, brickan och känslan gör att jag bra vill hoppa ner i sängen och njuta. Men det har jag inte tid med...men gud vad det var skönt att drömma sig bort en stund!
Nu tillbaka till min presentation i morgon och allt annat som skall planeras in.
Ha det toppen!
Ps. Vill ni se min senaste inredningsdetalj i vardagsrummet gå då in på Instagram...I LOVE IT!!! Ds.
Kram Anna

Inga kommentarer: