söndag 13 januari 2013

Pastell karamell!



Hej denna underbar söndag!
Vi har haft en ljuvlig lugn morgon och frukosten avslutades med Julia fantastiska cup cakes.
Även de gick i pastell, detta är en stor trend som vi kommer att se mycket av framöver. 
Vad tycker ni?
Jag är inte så förtjust i pasteller, men när man blandar det som bilden ovan med trä, glas
 och mycket vitt känns det både krispigt, fräscht och nytt.
Kanske skall jag bli lite modern och få in lite av Tine K nya kollektion?
Korall/ laxrosa är lite lättare än mint,turkost och ljusgult!
Hoppas ni njuter av er ledighet och laddar er inför en ny vecka.
Innan jag säger hej då, vill jag tacka alla som har visat intresse för mitt senaste inlägg, så kul med alla kommentarer  mejl och unika besökare. 
Tack för att ni finns och att ni kikar in här varje vecka, det gör mig så glad.
Kram Anna

2 kommentarer:

Anna sa...

Pasteller är vår för mig! Fint att blanda upp det med lite träslag!

Härlig blogg! Återkommer!

Agnes sa...

Jag tänkte precis som föregående talare skriva att pasteller är vårigt :) Nu blev jag allt inspirerad att använda mig av pasteller hemma. Mer färger i vår! Det ser i alla fall väldigt fint ut på bilden :)