måndag 28 januari 2013

Natur på tapeten!



Det har säkert inte undgått er att natur är ett stort ämne inom inredning just nu, och så även på tapeter. Dessa godingar kommer ifrån Borås tapeter och ingår i deras nya serie

SILENT NATURE - En hyllning till det naturligt sköna.

Visst får man en härlig vårkänsla av bilderna, jag blir helt varm i kroppen och bara längtar. 
Underbara färger som man lätt kan tapetsera med utan att de känns fel. Tänk er en sommarstuga med skira gardiner  havets brus och fåglarnas kvitter! Eller som vardagsrummet ovan, ett enkelt sätta ett få in natur elementet i sitt vardagsrum, en lugn blandnig av vitt, grått och trä och allt känns så rätt.
Jag bor själv i ett hem med bara putsade väggar, praktiskt men ibland ångrar jag att vi inte tapetserade någon vägg,. Jag var då rädd för att jag skulle tröttna, men kära ni det går att måla över eller förnya med en anna härlig tapet.
Nu massa fix och trix, sedan möte på detta underbara ställe!
Ha det toppen!
Kram Anna

1 kommentar:

Sirpa sa...

Önskar dig en skön vecka!
Kram Sirpa