söndag 18 november 2012

Två helt olika dukningar!

En fantastisk färgglad dukning inför jul, är det något för dig kanske?
Massor av glitter och starka färger, men visst blir man glad av alla dessa färger.
Mycket av dukningen kommer från danska RICE.




Under tiden alla tittade på, dukade jag fram en helt annan  miljö med en mer stilren dukning i behagliga jordfärger, denna hade jag valt!




 Vi hade en helt underbar diskussion under hela min dukning. Varför jag valde de olika materialen, färger former etc. Stort och litet, högt och lågt......jag tror alla gick hem med någon form av inspiration eller till och med en härlig inrednings produkt. Så glad att jag får inspirera!
 Tips, muffins formarna jag använde i går kan man även ha som dekoration!!!!
Visst är det fint!


 Julen behöver inte vara röd, grön silver eller guld! Eller????
All material och inredning hittar ni på underbara Slättarps gård!
Gå in och anmäl er på deras nyhetsbrev eller gilla dem på Facebook så missar du aldrig mina inspirations kurser och allt annat som händer på Slättarps Gård.
Ni vet väl att där finns ett café med gott kaffe och massor av härliga kakor, ta en tur dit ni kommer inte bli besvikna!
Ha en fortsatt underbar kväll!
Stor kram Anna

1 kommentar:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

så kul att kunna inspirera fler...!!

kram

pernilla