lördag 3 november 2012

Jag är förälskad i..........

...............butiken ARTILLERIET i Göteborg, vilken dröm för en inredare!
Jag hade kunnat köpa hur mycket som helst,lite saker blev det allt, men nästa gång
 skall jag ha plats till mycket mer.
Vår helg i Göteborg har varit våt av allt regn men helt underbar, precis vad
 familjen Hansson behövde och speciellt jag!
Du har väl inte missat att du kan följa mig på instagram också!
Nu är vi hemma igen, hem ljuva hem!
Dags att laga mig en god kopp te, ha det toppen och sov gott så ses vi kanske i morgon!
Stor kram Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Hitta ett fint julerbjudande inne på porträttateljen Post-Art. För där får man nu ett eget porträtt om man värvar en kund. Tänkte att di kanske är intresserad, hans porträtt är ju så fina. Läs mer här http://www.post-art.se/

Mimmi