fredag 14 september 2012

Ralph Lauren!


Idag är det fredag bästa dagen på veckan och det känns verkligen som höst, det blåser kalla vindar och mys ljusen behövdes absolut denna morgon.
När jag hittade dessa underbara bilder på Ralph Laurens hemsida blev jag helt såld.
Jag älskar gamla antika möbler och sedan blanda dem  som de har gjort med rotting, troféer, ljuslyktor och varma höstliga textilier.......gör så att allt bra blir toppen!
Nu först lite jobb och fix , men i kväll blir det god pasta pesto med makens vinst, ett gott Amarone vin, tända ljus och mysig familje tid!
Ha en toppen helg!
Stor kram Anna

3 kommentarer:

Limetwig sa...

Gu va underbara bilder, fin fin inspiration!

KOLONIBACKEN sa...

Man vill ju bara sitta där och mysa med en kopp varm choklad!

Maria i Lilla villa vita sa...

Trevlig helg önskar jag dig, kära Anna!

Vad glad jag blev att du lånade min lilla bild häromdagen, roligt!

Kram Maria