torsdag 31 maj 2012

Trädgårds månaden är snart här!

Vi hade en underbar kväll i går och kursen blev toppen. Så kul att avsluta kurserna med flaggan i topp!
Nu vänder jag alla tankar, inspiration och idéer mot min trädgård, jag älskar att påta, plantera och planera!
Juni månad blir en trädgårds månad för mig, hoppas ni vill följa med på mina små steg mot en härligare trädgård! Två spaljér, som på bilden skall inköpas i den ena tror jag det blir en ros eller en klätter hortensia och i den andra en jasmin. kommer bli vackert!
Nu skall här putsas och fejas inför helgen, grillfest för Ludde i morgon. På lördag blir det dags för 1års kalas för lilla Charlie som fyller år i dag. Stor grattis kram gosegubb!
Innan dess ett dop, fotbolls träning o match och två partyn, ja man vet att man lever! :)
Ha en toppen dag, den sista i maj. Så ses vi igen i JUNI!
Kram Anna

Inga kommentarer: