onsdag 22 februari 2012

Underbar stil!


Bilder från: Sköna hem.
Jag vill så gärna ha kudden!
Någon som vet var man kan hitta den? Gillar denna underbara trend som är väldigt inne just nu, med fjärilar, sländor, fåglar och andra sorts djur, speciellt fjärilar!
Blandningen av glas och lyktor som vackra stilleben är också en favorit!
Vad är då mindre bra med bilden enligt mig:
Mattan är för liten, soffans framben skall helst vara på mattan annars känns det som om bordet står på en ö, att puffen och fällen ligger på mattan är helt rätt! Tycker att det är synd att man inte vänder hela möblemanget så att man kan sitta i soffan och titta ut över den vackra naturen och vattnet. Blandningen av de olika elementen är underbar, det känns så balanserat och rätt. Fast att jag inte är så förtjust i lila gillar jag alla de olika lila nyanserna tillsammans med dess komplement färgen grön.
Dagens lila kvälls tips!
Ha en fortsatt härlig kväll, nu blir det kaffe och Ben & Jerry!
Kram Anna

2 kommentarer:

Anna Ekberg sa...

Kolla in H&M Home..ser nästan ut som den kudden :) Om inte annat har de ett bra pris på sina kuddar, så man kan byta ut dem mellan varven :) Jag köpte även ett par på Ellos med fjärilar på ;)

Underbart fin blogg du har :)

// Anna

Anna Ekberg sa...

http://www.hm.com/se/product/97058?article=97058-A glömde skicka länken :)