torsdag 23 februari 2012

Under tiden...........


..................som jag tillbringar kvalitets tid med min familj och många härliga vänner, som skall komma och gå i paradiset. Tänkte jag att du kanske vill planera in i almanackan en av mina inredningskurser, som jag tänkte hålla under våren. Först ut är:

  • Kanel och Cayenne kurs i Lomma den 15 mars., det är en grundkurs i inredning med workshop efteråt. 
  • Ett roligt samarbete som även kommer innebära att vi tillsammans kör en kurs den 30 maj, som kommer handla mycket om att Rensa,ordning och reda  med smart förvaring.
  • 19 april blir det Färg i Harmoni, en populär kurs förra året.
  • 3 maj blir det Trädgårdsrum med bra och kreativa lösningar och idéer. Helt ny!

Har länkat till mina tidigare kurs inlägg, så att ni skall få se hur kul vi har haft det och vad det innebär. Gå in här så får du även vara med och se en av de första kurserna. :)
Ha en fortsatt underbar vecka, kanske blir det en och annat inlägg från paradiset!
Håll ut, nästa vecka fortsätter inlägg om alla nya projekt och inköp!
Ses då!
Kram Anna

1 kommentar:

House number 11 sa...

Jag undrar över kursen den 19 april, färg i harmoni. Var, när och hur går den? Hur anmäler man sig och vad kostar den?
Med vänlig hälsning, Jenny