fredag 6 januari 2012

Semesters skatter!


Ni som har haft turen att fira helgerna på varmare breddgrader, här kommer ett litet tips till er! Skapa stilleben av era skatter och semester minnen. Detta gör att ert hem känns varmt och personligt och sedan är glas flaskor och vaser en stor trend just nu!
Blanda form och färg och det behöver inte vara blommor i .....låt din skaparglädje visa vägen!


Hoppas ni har ännu en härlig helg, nu känner jag mig ut vilad och längtar efter att få sätta igång från och med måndag! Skall bli så skönt att komma tillbaka till våra vardagsrutiner, nu skall jag fortsätta med att fixa och dona lite inför en mysig middag i kväll, våra nya grannar kommer hit med mat och skall laga middag till oss.....Lyx!

Ha det toppen!

Kram Anna

2 kommentarer:

Kanel & Cayenne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kanel & Cayenne sa...

Jag har sparat snäckor, stenar, drivved och sand från olika resor så länge jag kan minnas men jag vet sällan vad jag ska göra med dessa skatter, eller så vill jag "spara dem"...dumt. :) Kram /Nellie