torsdag 8 december 2011

Vill ha miiiiiin egen gran!

När jag var liten fick alltid min bror och jag välja vår egna lilla gran som vi hade på ovanvåningen.

Där fick vi hänga vad ville....och det gjorde vi också! :)

Nu när man själv är mamma så förstår jag varför vi fick vår egna gran......mamma ville inte ha alla "snygga" julsaker som vi hade gjort i granen i stora rummet?? SMART!

Men visst kan det vara gulligt att ha en gran i varje barnrum, den som är på bilden är en plastgran från IKEA....så alla barn kan njuta av sin egna gran!

Låt barnen få vara med och skapa lite julstämning i deras rum..........mina börjar bli stora, men jag sätter ner foten och bestämmer.

Det är så kort tid det är jul och då skall det vara julstämning...ELLER?

Ha en toppendag, nu skall jag hjälpa tomtefar med att slå in julklappar!

Stor varm kram Anna

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Mina barn vill inte ha in några julsaker i sina rum (de är 18 och 19 år) det slipper de.... Nästan.. Dottern har fått in en julstjärna och sonen 2 "lysbollar", men tomtar skall de få slippa.. Det är ju ändå deras rum så de skall få bestämma =)

IKEAs lilla gran tycker jag är fin och ser ganska äkta ut =)

Kram Mia