måndag 5 december 2011

Present tips!!

En riktigt snygg och användbar nytto present från IKEA.....toppen present tycker jag!
En julklapp, gåborts present eller varför inte en glöggåva..........!

Här har IKEA tryckt en text direkt på en PRÄNT låda i plywood. Det ger en lite ruffig packlårskänsla. Ett vackert band eller rep runt lådan och ett personligt kort och paketen är klar!
PRÄNT låda i plywood 79 kr, GLIMMA värmeljus 27 kr / 100 st. RÖNÅS vit värmeljus hållare 29 kr, YRNSÖ vit adventssljustake i bockat stål 49 kr, BRÄCKE värmeljus hållare 39 kr, TULSEBODA värmeljus hållare 39 kr.
Nu skall tomtemor går och hjälpa Tomten med att slå in lite fina paket.....hur går det för er?
Glöm inte höra av er om ni vill ta del av L&R rea lista!
Ses snart!
Kram Anna

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Snyggt med lådan, det gillar jag med..

Lite kul med namnen på IKEAS saker.. Rönås och Tulseboda är miniorter i och utanför Kyrkhult i Blekinge, min barndomsby.. Namnen har en tjej döpt sakerna till som kommer just från Kyrkhult och som jag passade i min ungdom då hon var liten, hon och hennes syskon =)

Ha en fin dag..

Kram Mia