lördag 17 december 2011

Just vad jag behöver!





Jag har just blivit inbjuden till en hel helg på The Lodge med Living and Room!


Hoppas man hinner med och besöka spa avdelningen!


Det är första gången som jag får vara med på en Team leader träff, jag blev team leader i oktober! Numera har jag ett härligt team under mig, beståenade av 4 glada tjejer från Vellinge till Båstad. Det är mitt jobb att göra så att de trivs och är aktiva, det hoppas jag att jag skall lyckas med! Jag har verkligen en spännande vår framför mig med många nya möten och händelser, hoppas att ni vill följa med mig på alla min äventyr!
Nu skall jag in i duschen fräscha till mig sedan kör vi så det ryker......julklapps inköp, göra pannacotta( recept kommer senare) och sedan dags att fira jul med maken sida....vi ses snart igen! Ha en toppen lördag!

Kram Anna

Inga kommentarer: