onsdag 7 december 2011

In da House!!!!!

Äntligen har de kommit, mina fina puffar/fotpallar från Trademark Living.

Nu åkte de gamla ut!

Matchande kuddar blev det också, alla produkterna är gjorda av återvunnet material.

Skinn från äldre möbler och tältduk till den andra puffen och kuddarna.

Vad tycker ni? Visst är det läckert!

Nu när vi fick in lite blått i inredningen....så kommer "Kossan"/ tavlan få en given plats, nu faller verkligen allt på plats. De måste få ta tid! Fniss.

Bakom Chippens fäll kommer det att bli en bokhylla med öppen förvaring, mer om detta efter jul.


Nu skall jag göra mig en kopp kaffe, vilken början jag har haft på min dag. Först hämta bilen i Trelleborg, sedan hem köra barn till skolan, klä mig, gå ut med hunden och nu leker jag tomtemor på Bo & Busa. Missa inte vår julkalender, nya fynd varje dag!

Ha det toppen!

Stor kram Anna

1 kommentar:

Marthina, Holmbytorp sa...

Vad tjusigt det blev! Verkligen snyggt!