torsdag 10 november 2011

16 Years ago!



Nu skall ni få följa med 16 år tillbaka till den 25 mars 1998.....!


Då maken och jag skulle förlova oss i Gustav Eiffels kärleksnästa högst upp i Eiffeltornet.
Vi var på väg upp med hissen, jag hade fjärilar i magen för att vi äntligen skulle slå till och Mats hade ont i magen och blev grönare och grönare desto längre upp vi kom? Han är höjdrädd!


När vi kom upp och jag trippade runt som på moln, klev mats knappt ut ur hissen, slickade sig runt det som fanns och sa: Jag älskar dig Anna men vi måste åka ner!?
Så det blev inget kärleksnäste utan vi fick förlova oss på första planet, ca 400 trappsteg upp.

Där kände det ok!

Nu denna gången tog vi inte hissen utan gick upp. Så jäkla jobbigt jag måste nog börja träna! :) Vi hade en helt underbar dag, härlig att få uppleva detta tillsammans med sina barn 16 år efter. LOVE IS IN THE AIR!<3
En lite smygtitt på PARIS!


Kram Anna


1 kommentar: