onsdag 28 september 2011

Krispigehet i förändring!

Visst älskar vi det krispiga på sommaren, men nu när hösten kommer vill vi ha med värme och mysigt!. Hur gör vi då för att få en mer varm känsla?
Om vi ser till dessa två bilder så föreslår jag:

Textilier i rött, orange, rostrött, lila, vinrött och cognacs färgat.
Alla färger som har rött i sig är varma färger!
Välj gärna även blommor och annan små inredning i de här färgerna.
Tillför gärna lådor och korgar i bruna nyanser.
Lägg en en djurfäll i soffan.
Tänd en brasa om du har en, spara inte in med ljusstakar och lampor.
Testa dig fram och har du frågor så hör av dig till mig så hjälper jag dig gärna!

Våga testa, det är det enda sättet att lära sig!
Nu skall jag snart hem och ta hand om min son som har ramlat och ligger i soffan och väntar på mammas kärlek.......hoppas hans arm inte är bruten!
Ta hand om er!
Kram Anna

Inga kommentarer: