onsdag 10 augusti 2011

Falsterbo!



Visst är det bedårande, min söta lilla vas, FALSTERBO!

Namnet kommer från den vackra rosen som sitter på vasen, en väldigt sällsynt liten ros som man bra har hittat nere i Falsterbo. En riktig Falsterbo tös, Klara Edstrand har tillsammans med sin man Johan Blomdell fått äran att göra denna lilla vas/mugg. KLARA plus JOHAN, har massa andra härliga små prylar i keramik, värt att ta sig en titt!

Jag fick den av mina söta barndomsvänner Liv och Lisa....som minne av alla underbara dager vi har haft tillsammans nere i Falsterbo. Nu står den på min romantiska lilla gästtoa, visst passar den perfekt! Så härligt att alltid ha lite färska blommor på handfatets kant, det är säsongen som bestämmer vad!
Hoppas ni njuter fast att vi har ett bedrövligt väder här i Skåne!

Nu längtar jag verkligen till mitt jobb och mina rutiner, fast först skall vi avnjuta en helg tillsammans på Råa med härliga vänner! Det blir massa vattenskidor, fiske och underbra middagar, massa goda snack och väldigt mycket mys!

Stor mysig kram till er alla!

Anna


Inga kommentarer: