tisdag 19 april 2011

Sommar känsla!

I dag när jag vaknade och solensträlade in genom terrassdörren fick jag en underbar sommar känsla....het underbart!
Kokade mig en kopp och gick ut i trädgården.........mer sommar än det kan det knappast bli!
Nu längtar jag till när jag kan gå ner till havet i Brantevik, lägga badrocken på bänken och gå ner till det underbar vattnet!
Vad längtar ni efter, hoppas ni också får känna lite på det underbara vädret, ta en promenad på lunchen eller ät din lunch ute!
Ha en underbar dag....nu bär det iväg till färgaffären, skall välja den rätta kulören till Ludvig rum!
Snart är det nog färdigmålat!
Ha en super dag!
Kram Anna

2 kommentarer:

Blomgrens sa...

Jag längtar till påskhelgen då vi öppnar upp sommarhuset i Mälarhusen. Ha en härlig påskhelg.

Gnistra i Norr sa...

Men så härlig bild! Nu längtar jag verkligen till sommmaren. Kan tillägga att även fastän snön smält på ordentligt de senaste dagarna så finns det kvar en del av den varan.

Trevlig tisdag.

//Jeanette