söndag 3 april 2011

Nu på HEMNET.SE!


Välkommen hem till mig och mitt fina hus i HÖLLVIKEN!

Visst är bilden på deras hund Bella helt underbar! Hon fick inte vara med på de andra bilderna, men här kan hon hälsa alla nyfikna välkomna!



Den tar er direkt till mina bilder som jag faktiskt är ganska nöjd med, första gången jag gör ett sådant här jobb och inte den sista hoppas jag!

Huset ligger verkligen perfekt avstånd från allt, stranden, centrum, skog och skolor/dagis!

Hoppas ni också gillar det ni ser!

Här hemma är det verkligen en lugn söndag, jag och Julia degar runt och Mats och Ludvig skall snart på fotboll!

Hoppas ni också njuter,

Stor kram Anna


2 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vad härligt att få arbeta med det man har som sitt stora intresse! Jättefina bilder. =0)
Kika gärna in hos mig, jag har en liten utlottning.
Ha en fin dag!

Kram Emma

Photo by Maria sa...

Jättefina bilder.. Hoppas det går snabbt för dem att sälja nu med..

Kram Mia