onsdag 6 april 2011

Ni måste hjälpa mig!

Ovan lite idéer på möbler!

Så här såg det ut i våt trädgård och uteplats förra sommaren, nu har det uppstått ett problem. Våra utemöbler tappar färg nu skall de tillbaka!

Vad tycker ni att jag skall välja?

Samma som förra sommaren eller något i rotting(Plast)?

Passar detta in på vårt lilla torp, känner mig så osäker.........snälla hjälp mig!

Kom gärna med förslag bad ni tycker skulle passa!

Skall vi ha vita, svarta, grå eller trä....jag vet inte?

Hjälp mig snälla, jag är så velig och kan inte bestämma mig!

Kra Anna

3 kommentarer:

Marthina, Holmbytorp sa...

Hej Anna! Otroligt vackra möbler tycker jag att Guteform har! Serien Fårö i vitt till exempel, fantastiskt vackert hantverk, passar fint i en gammaldags trädgård!

Photo by Maria sa...

Jag gillar ju trämöbler men skall man ha dem ute dygnet runt så blir de ju lätt fula..
Korgmöblerna i plast är ju med fina och mer vädertåliga..

Du hittar nog något snyggt att ha i sommar..

Kram Mia

simplicity sa...

Ahhhh hjälp inte rottingplast Anna panna!! Men det tror jag inte du menar ;)

Jag tycker som på sköna hem bilden... vackrast till ert hus. El grythyttan

puss J