söndag 30 januari 2011

Vår i luften........

..... vilken underbar känsla.
Idag när jag kom ut från mitt första ZUMBA pass var det som om våren hade kommit.
Solen strålade rakt in i ögonen och det var en underbar känsla i luften!
Jag längtar sååå, gör inte ni det?

Här hemma skall det fixas och donas lite inför i morgon, för då fyller vår dotter 14 år....känns helt otroligt att det är så många år sedan hon kom till världen min lilla prinsessa!
Hon är 1.71 lång så liten är hon inte direkt!
Hoppas ni njuter av er söndag, det gör verkligen jag att börja morgonen med att gå på Zumba var nog ett av det roligaste och bästa pass jag någonsin har gjort, testa jag lovar ni blir inte besvikna!
Tack för alla söta kommentarer och mejl både här och på Facebook ang mitt tidigare inlägg, det värmer!
Kram Anna

Inga kommentarer: