fredag 28 januari 2011

Romantiken flödar........


............i vårt sovrum!!!!

Har lovat maken att det inte skall bli för gulligt, rosa och andra pasteller är bandlysta....försöker tuffa till det lite med att blanda lite romantiskt/shabby med maskulint!

Spegeln kunde jag inte motstå när Jannice frågade om jag ville köpa den! Krokarna är köpta på Hem och Hav i Höllviken och hjärtat kommer från Living and Room!

Jag älskar gamla/loppis fynd och vackra prylar, och nu har jag blandat:

Maskulint: Ruffiga putsade väggar, svart italienskt hamrat klinkergolv, grå hylla, stora fyrkantidga grå kuddar, enkla lakan och till sist bruna trä burkar med enkla raka linjer.

Romantiskt: Spegel, sängen, franska lantliga mjölpåsar som kuddar, soffborden/stolarna, krokarna, hjärtat och så vår kärlek till varnadra!

Vill ni se mer från vårt sovrum, kolla här! Hoppas ni får en underbar fredag, nu skall jag sätta mig i favorit fåtölj och njuta av en god frukost och bara vara! Det är jag värd!

Kram till er alla!

2 kommentarer:

Desireé | homeanddesire.se sa...

Spännande! Vi håller också på att fixa i sovrummet och letar inspiration! :)

Ha en fin fredag!

Dessi - home and desire

TIDSOPTIMISTEN sa...

Spegeln var verkligen superfin och den passade jättebra in i sovrummet.

Kram F