lördag 22 januari 2011

Mums med MM!




Förlåt att jag inte visade dessa bilder igår men om jag skall vara helt ärlig så somnade jag väldigt tidigt i soffan av ren utmattning! :)
Självklart var vi tvungna att gå och tittade på Maria Montazami nya kollektion av väskor, tofsar,armband i läder och hundkoppel m.m.
Montern var i den gamla rustika stilen, bestående av mörka möbler, massor av tyg och stora ljusstakar och tofsar Den som vi har fått se på TV och som vi vet att Maria älskar!
Hon har fått hjälp av en annan välkänd läppstifts älskande TV profil, Lollo Carter.
Bilden av mig och Maria är inte direkt till min fördel, men roligt för er att se...det bjuder jag på!
Hon var så lång och vacker!
Nästa inlägg kommer handla om en annan lång mycket trevlig sympatisk person....tills dess får ni ha en underbar lördag! Här blir det sushi och mys med familjen!
Kram till er alla!

Inga kommentarer: