söndag 23 januari 2011

Ann Willson for UNICA!

Under torsdagen på Formex var jag inbjuden till min väninnas monter, där hon lanserade sin nya kollektion i samarbete med Ann Wilson, Ann Wilson for UNICA.
En ur snygg kollektion med allt ifrån disco kulor till öronen till stilettklackar i halsbanden. Mycket bling och vackra stenar blandat med brun och svart läder!
Om ni kollade på Lets dance i fredags, så hade Ann på sig både halsband, armband och öronhängen ifrån sin egna kollektion!
Snart kommer ni att kunna se dessa fina smycken och vackra bilder på hemsidan som jag länkar till!
På bilden ser ni förutom Ann, Jannice och min goda väninna Veronica som är designern bakom alla dessa smycken!
Tack för alla söta kommentarer i mitt förra inlägg, det värmer så!
Ha en underbar måndag!
Kram Anna

Inga kommentarer: